Mr Norrans blogg blev blogginlägg i VK

16 Nov
VK Bloggen
VK Bloggen

Jag övervakar allt som skrivs om Mr Norran i alla sociala medier och när jag fick ett av mina övervakningsmejl från Socialmention så blev jag glatt överraskad.

VK:s webbredaktör Anders Carlsson hade hittat min närvaro här i de sociala medierna och därmed Norrans annorlunda sökande efter en affärsutvecklingschef (han skriver även om detta i sin privata blogg).

Intressantast är att näst sista stycket i inlägget följer min egen Storytelling. *Mr Norran bugar sig å tacka för det* :-) 

Anders frågeställning i blogginlägget är om denna typ av ansökan är framtidens melodi. Vad tror du – lämna gärna din kommentar nedan.

.:. Love .:.
 

2 svar to “Mr Norrans blogg blev blogginlägg i VK”

  1. Anders Carlsson 16 november, 2010 den 12:44 #

    Måste bara komma med ett litet förtydligande och det är att det är stor skillnad på nyhetsartiklar och blogginlägg. Det jag skriver på min blogg, http://andersc.se och som även publiceras i på http://blogg.vk.se/anders_carlsson, inte är nyhetsartiklar från Västerbottens-Kuriren utan blogginlägg från en person som gillar sociala medier och användandet av dem.
    Bloggarna är alltså helt privata och där jag äger den ena domänen och den andra tillhör Västerbottens-Kuriren och dess bloggportal.
    Mvh /Anders C

  2. Mr Norran 16 november, 2010 den 14:09 #

    Du har absolut rätt Anders. Blev lite påverkad av att du skriver som webbredaktör för VK under VKs logga.

    Men nu har jag uppdaterat inlägget så att det ger en bättre bild av ditt blogginlägg.🙂

    /Mr Norran

Kommentera

