Tidningen Norran i sociala medier

13 Nov

NorranEfter lite journalistiskt grävande så har jag kommit fram till att Norran har dessa konton i de sociala medierna (jag har begränsat mig till ledningspersoner).

Norrans officiella kanaler

norran.se – Norrans webbplats (yes – of course)

Facebook – Här hittar du Norrans desk där de länkar till väl valda artiklar på norran.se

Twitter » Norrans desk – eRedaktören håller oss uppdaterade

Twitter » Hockeybloggen – Sveriges mest lästa professionella sportblogg! 🙂

Twitter » Dagens visningar – Bostadsvisningar från Norran.se

Twitter » Anette Novak, Norrans sociala-mediers-übervänliga chefredaktör

Twitter » Lars Wahlberg, Norrans IT-chef (jag hoppas att du addat mig på Twitter?)

Jag har säkert inte sett och listat alla konton Norran har i de sociala medierna. Så har jag missat någon så tar jag gärna emot hjälp genom att du skriver en kommentar nedan. 

L.O.V.E.

Lämna en kommentar